Hallitus 31.12.2015

Syntymävuosi: 1949
Kotipaikka: Mynämäki, Suomi
Koulutus: ylioppilasmerkonomi
Keskeinen työkokemus: HKScan Oyj: toimitusjohtaja 2009–2012, talousjohtaja 2000–2009
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2011 ja puheenjohtaja vuodesta 2013
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma: työnantajien neuvottelukunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 15/15
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 60 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 2 887 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 5 800 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja V 22 809 kpl

Varapuheenjohtaja
Michael Ramm-Schmidt
Hallituksen puheenjohtaja, Oy Executive Leasing Ab
Syntymävuosi: 1952
Kotipaikka: Espoo, Suomi
Koulutus: diplomiekonomi
Keskeinen työkokemus: Oy Executive Leasing Ab 2004-, Hackman Oyj Abp: konserninjohtaja 2004, Hackman Metos Oy Ab: toimitusjohtaja 1995-2004, Hackman Designor Oy Ab: toimitusjohtaja 1989-1994, International Masters Publishers Inc.: toimitusjohtaja 1986-1989, Skandinavisk Press AB: toimitusjohtaja 1984-1986
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2005, varapuheenjohtaja vuodesta 2006
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Levanto Oy: hallituksen jäsen, Stala Oy: hallituksen jäsen, Stalatube Oy: hallituksen puheenjohtaja, Stiftelsen Svenska Handelshögskolan: hallintoneuvoston jäsen, Menumat Oy: hallituksen jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 14/15
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 154 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 5 200 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja V 55 915 kpl

Erkki Haavisto
Maanviljelijä
Syntymävuosi: 1968
Kotipaikka: Raisio, Suomi
Koulutus: MMM, agronomi
Keskeinen työkokemus: oman tilan viljely 1993-
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2004
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK r.y.: metsäjohtokunnan jäsen, Metsänhoitoyhdistys Lounametsä: hallituksen varapuheenjohtaja, Raisio Oyj:n Tutkimussäätiö: hallituksen jäsen, Salaojituksen Tukisäätiö s.r.: hallituksen varapuheenjohtaja, Turun Seudun Osuuspankki: hallituksen jäsen, Turun Yliopisto: neuvottelukunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 15/15
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 154 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 4 800 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja K 364 940 kpl ja sarja V 143 464 kpl

Pirkko Rantanen-Kervinen
Syntymävuosi: 1949
Kotipaikka: Vantaa, Suomi
Koulutus: ekonomi, HKKK
Keskeinen työkokemus: Turkistuottajat Oyj (nyttemmin: Saga Furs Oyj): Executive Advisor 2009-2010, toimitusjohtaja 1991-2009, varatoimitusjohtaja 1989-1991, rahoitusjohtaja 1987-1989
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2010
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Finnvera Oyj: hallituksen jäsen, LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiö: hallintoneuvoston jäsen 31.12.2015 asti, hallituksen jäsen 1.1.2016 alkaen, LähiTapiola Uusimaa Keskinäinen Vakuutusyhtiö: hallituksen puheenjohtaja
Osallistuminen kokouksiin: 15/15
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 154 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 4 600 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja V 9 125 kpl

Ann-Christine Sundell
Senior Advisor
Syntymävuosi: 1964
Kotipaikka: Parainen, Suomi
Koulutus: Filosofian maisteri
Keskeinen työkokemus: PerkinElmer Oy: johtaja, Strategic Business Enterprise (SBE) Genetic Screening 2000-2010; segmenttijohtaja, myynti- ja markkinointijohtaja 1999-2000; markkinointijohtaja 1999; tuoteryhmäjohtaja 1996-1998
Hallituksen jäsenyys: jäsen 26.3.2015 alkaen
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Medix Biochmica Oy: hallituksen puheenjohtaja, Minervasäätiö: hallituksen jäsen ja taloustoimikunnan jäsen, Serres Oy: hallituksen jäsen, Zymonostics ApS (Tanska): hallituksen jäsen, Ledil Oy: hallituksen jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 12/12
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 154 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 3 600 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja V 1 154 kpl

Antti Tiitola
Liiketoiminta-alueen johtaja, Neste Oyj
Syntymävuosi: 1967
Kotipaikka: Helsinki, Suomi
Koulutus: ylioppilasmerkonomi, Gross- und Aussenhandelskaufmann
Keskeinen työkokemus: Neste Oyj 2014 -, VR-Yhtymä Oy: divisioonajohtaja 2012-2014, Lidl Suomi Ky: toimitusjohtaja 2000-2011, Örum Oy Ab: markkinointijohtaja 1999-2000, markkinointipäällikkö 1995-1998
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2014
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Broman Group Oy: hallituksen jäsen, Verkkokauppa.com Oyj: hallituksen jäsen, Suomalais-saksalainen kauppakamari: johtokunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 14/15
Palkkiot vuonna 2015: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 154 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 4 400 euroa; suoritettu rahana
Omistus Raisiossa: sarja V 2 264 kpl