Tietoa osakkeenomistajille

Yhtiökokous

Raisio Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 23. maaliskuuta 2016 alkaen kello 14.00 Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa, osoite Messukentänkatu 9-13, 20210 Turku.

Ilmoittautuminen

Yhtiökokoukseen voi ilmoittautua osakkeenomistaja, joka on 11.3.2016 merkitty osakkeenomistajaksi Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään yhtiön osakasluetteloon.
Osakkeenomistajan, joka haluaa osallistua yhtiökokoukseen, tulee ilmoittaa osallistumisestaan yhtiölle viimeistään keskiviikkona 16. maaliskuuta 2016 kello 15.00 joko

• sähköpostilla osoitteella eeva.hellsten(at)raisio.com,
  • puhelimitse numeroon 050 386 4350 (ma-pe klo 9-16),
  • telefaksilla numeroon (02) 443 2315 tai
  • kirjeitse osoitteella Raisio Oyj, Osakeasiat, PL 101, 21201 Raisio.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa osakkeenomistajan nimi, henkilö- tai Y-tunnus, osoite ja puhelinnumero, mahdollisen avustajan nimi sekä se, käyttääkö osakkeenomistaja asiamiestä ja tämän nimi ja henkilötunnus. Ilmoittautumisen tulee olla perillä ennen ilmoittautumisajan päättymistä.

Osakkeenomistajalla on oikeus saada yhtiökokoukselle osakeyhtiölain nojalla kuuluva asia yhtiökokouksen käsiteltäväksi, mikäli hän vaatii sitä kirjallisesti hallitukselta niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Osingonmaksu

Raision hallitus ehdottaa varsinaiselle yhtiökokoukselle, että tilikaudelta 2015 maksetaan osinkoa 0,16 euroa. Osinko maksetaan osakkeenomistajalle, joka on osingonmaksun täsmäytyspäivänä 29.3.2016 merkittynä Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään yhtiön osakasluetteloon. Osingon maksupäivä on 5.4.2016.

Osoitteenmuutos

Raision osakkeenomistajia pyydetään ilmoittamaan osoitteenmuutoksista siihen pankkiin, jossa heillä on arvo-osuustili.

Taloudelliset katsaukset vuonna 2016

Julkaisu Julkistuspäivä
Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2016 Tiistai 10.5.2016
Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2016 Keskiviikko 10.8.2016
Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2016 Keskiviikko 9.11.2016

Taloudellisen informaation julkaiseminen

Raisio julkaisee osavuosikatsaukset, vuosikertomuksen, yritysvastuuraportin ja pörssitiedotteet suomeksi ja englanniksi. Raisio julkistaa vuosikertomuksensa aikaisempien vuosien tapaan verkkoversiona. Yritysvastuuraportti on osa Raision vuosikertomusta.

Taloudelliset raportit ja tiedotteet ovat saatavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa
www.raisio.com

Tiedotteet voi tilata omaan sähköpostiinsa linkillä:
www.raisio.com/fi/tiedotteiden-tilaus